September 5, 2016

6 september 2017 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen van de kids en Joke uitgebreid afscheid genomen bij de Kiss n Rode Op Schiphol. 3 uur van tevoren
Koert en Hugo waren helaas wat vertraagd door een file op de a444. Gelukkig toch op tijd ingecheckt. Gogo Dutyfree. Helaas viel de tijd toch wel tegen. Na een bakkie en wat sanitaire stops moesten we al naar de Gate.
Koert werd nog even uitgebreid onderzocht op verboden middelen maat na een kleine 20 minuten werd hij gelukkig weet losgelaten.

Zo en nu lekker vliegen. Best gezellig, kletsen, filmpje, spelletje en voor je t weer zijn de 9 uur voorbij.
Geland op Chicago O'Hare airport. En daar wederom door 5 paspoort en bagage controles heen om bij de gates te komen. Pizaatje en een Coronaatje maakt het wel gezellig. Tevens de RV verhuurder gebeld, we mogen de autos pas om 15.00 ophalen. Das een dipper in de planning.
Anyway, Straks binnen het kwartier mogen we weer aan boord van de intercontinentale vlucht naar Vegas.het is dan 17.00 uur en in Nederland. 24.00 uur. Ben inmiddels aardig gaar. Netals iedereen hier. Straks lekker een tukken in t vliegtuig. Doeidoei.