September 9 2017

12 september 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Na een goeie nachtrust zijn we weer vroeg op pad gegaan naar Bryce Canyon. Tegen het middaguur kwamen we bij de ingang en zijn voor het eerst de campers 2 verschillende kanten opgegaan. Klos wilde wat relatie dus die ging alvast naar de Red Canyon camping. De rest ging naar de Bryce canyons. Na 2x niet te mogen parkeren (niet voor RV's) zijn we bij het 3e punt uitgestapt en konden we einde van het prachtige uitzicht genieten. We zijn de auto uit gestapt En hebben een trail naar beneden gevolgd van plm1.8 miles. Prachtige omgeving hoor. Ratelslangen gehoord en squirrels gezien
Toen weer teruggelopen naar het uitkijkpunt. Dat viel toch niet mee. Het was een aardige klim. Maar uiteindelijk daar gekomen en naar het begin teruggereden om daar de shuttle bus te nemen. Beter. De eerste 2 punten alsnog bezocht en geweldig genoten van het uitzicht. Iedereen behalve ik is daar ook nog omlaag gelopen om alles eens goed te bekijken en alles op een ander perspectief te zien. Daarna met de shuttle naar het 2e punt gereden en toen kwam eindelijk de zon doorwaadbare alles totaal anders werd en natuurlijk veel mooier. Nog wat hertjes van dichtbij gefotografeerd. Toen weer naar de shuttle naar de camper en direct doorgereden naar Klos. Die zat op zijn stoeltje uitkijken op de weg heerlijk te relaxen alleen, Helaas was dat niet de camping die we gereserveerd hadden dus toen met 2 campers naar de juiste camping, Red Canyon RV park gereden. Dit was nogal een karige camping maar omdat het al begon te schemeren toch maar blijven staan en uiteindelijk een gezellige avond gehad.