20 september 2017

20 september 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Vamorgen lekker relax gedaan. Koert en.Eet zijn vroeg vertrokken om te motoren. De rest daarentegen is onspanne wakker geworden. Hugo en Bas zijn gaan hardlopen en.wij gingen op ons gemakkie ontbijten en zwemmen. Nog wat kolibries gespot maar të laat om een foto te maken.
Gezellig kwamen Bas en Hugo terug van lopen en hebben we nog even in het zwembad gelegen. Daarna doorgereden naar Carmel by the sea en zeeotters gespot. Toen Bas ze wilde fotograferen zijn we goed nat geworden door een golf doe we biet als bedreiging zagen aankomen. Lekker gelachen. Ze hadden ook leuke winkeltjes die we hebben bezocht. Daarna zijn we doorgereden naar Santa Bardara waar we op national RV park Santa Barbara Zijn gestrand. Toen Hugo met een dooue boom kwam aan zetten kwam er een vrouwtje achteraan die zei dat dat een eucalyptusboom was en dat die ontploffen. We konden hput halen bij de opzichter. Helaas was de verkoop van hout al gesloten toen we aan kwamen. Gelukkig kwamen we op onze terugweg een verlaten vuurkorf tegen met hout erbij. Die hebben we dus maar meegenomen en in de fik gestoken. Toen kwamen Koert en etienne aangereden met maxhtige verhalen over het motorrijden. Fijn. Koert zijn wens toch nog vervuld en Etienne die de dag van zijn leven heeft gehad. Had hij toch maar die 1800 cc genomen ipv de 1200.
Die avond werd het na zeggen erg gezellig en laat. Klos heeft gepiekt al lag ik al op een oor. Helaas kon ikzelf de slaap noet vatten.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade