September 19, 2017

22 september 2017 - Carmel-by-the-Sea, California, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker ontspannen gedaan. Alles opgeruimd, ontbeten, alles van de.RV's gevuld en geleegd. Daarna op weg gegaan richting het zuiden met als eindbeatemming Monterrey-Carmel.
Tussendoor voor de lunch nog even gestopt bij Stanford Mall. Lekker gegeten en aan het winkelen geslagen met als eindtijd 16.00 uur. Na een uur had iedereen al door dat dit niet het soort Mall voor ons sloebers was: Bloomingdales, Macy, Victoria Secret, Tesla, en andere onbetaalbare merkwinkels. Over de app en de walkie talkie hadden we inmiddels iedereen gevonden behalve Hugo. Die was nog lekker aan het shoppen maar voor ons onvindbaar. Uiteindelijk was dat ook niet zo gek gezien de winkel waar hij zat 😂. Uiteindelijk dus toch om 16.00 uur doorgereden. Tijdens de rit gaf Etienne aan dat hij wel graag via SantaCruz wilde en daar hebben we op de pier tortillas gegeten. Daarna un het donker door gereden naar SaddleMountain Ranch Carmel. Een zeer mooi RV park met rust, zwembad, groen en vrede. Bas, Thijs en Hugo zijn nog net even het zwembad in gesprongen om daarna gewassen en gepoetst bij de camper nog een IPAatje te doen. Morgen gaan Koert en Etienne de Harleys huren en dus met 1 camper alvast vroeg naar de Rental.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl