September 17, 1017

20 september 2017 - Marin County, Verenigde Staten

Na een lekker potje slapen hebben we ontspannen ontbeten met American Pancakes en zijn we doorgereden naar het plaatsje Marin (Lakespur) waar we een RV plek voor 2 dagen hebben geboekt. Goede faciliteiten maar geen spoortje groen te bekennen. Gelukkig zullen we voornamelijk in San Fransisco zitten. Nadat iedereen was gesettled zijn we met zn allen naar Marin bay, waar de Ferry staat, gelopen en hebben we daar een late lunch genoten bij Brewing Co. Na het wegworstelen van veel te grote maaltijden zijn we met volle buiken naar de feery gegaan. Klos heeft last van zijn enkel en de vele prikkels alom en besluit bij de campers te blijven.
De rest heeft de ferry genomen, jullie hebben ongetwijfeld de foto's en videos gezien.
Daar in SF aangekomen zijn we gaan wandelen naar Fishermans Warf waar we naar de zeeleeuwen zijn gaan kijken bij Pier 39 en hebben we alvast een leuk aantal souvenirs gekocht. En Hoodies want het waaide daar flink.
We hebben het diner maar overgeslagen en na een paar biertjes in de Red Saloon en de Laroccas gedronken. Lekker bijgekletst en daarna een Uber gepakt terug naar de campers
Daar hebben we Klos weer in de actieve modus gezet met ons gelal en hebben we het feestje nog even voortgezet.

1. Rinyscheelings:
    20 september 2017
    O gasten wat ziet het er leuk uit bij jullie.Wij zijn vandaag weer uit Italiė weer thuis gekomen ,het was weer super gezellig. Gr. Van de Itallieanen. Het was niet zo mooi weer. Maar dat mocht de pret niet drukken. Veel plezier nog de laatste dagen.😘😎🍀😍