September 16, 2017

20 september 2017 - SacWest RV Park & Campground, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg opgestaan en im 7 uur naar de meetingplace in Foresthill nabij Auburn te rijden.

Daar precies op tijd aangekomen en meteen zwembesten en helmen aan en in de bus de bergen in. Klos had nog last van zijn enkel en had er geen zin in dus die is bij de campers gebleven om te relaxen.

Na een 50 minuten durende busreis over bergen en langs kloven kwamen we aan bij de boten en de instapplek. Na een korte instructie van Blake de instructeur begonnen we als laatste van 6 boten en kregen meteen een klasse 3 en een klasse 4 voor onze kiezen. Heerlijk. Lekker buffelen en nat worden. Heerlijk spektakel.  Terwijl we over de Middle Fork American River voeren, vertelde Blake dat ten tijde van de Goldrush rind die rivier meer mensen leefden dan in heel San Francisco in die tijd. We hebben nog resten van machines gezien die daar al 100 jaar staan en ooit dienden als afgraaf-zwefmachine voor gouddelving.

Rind het middaguur gungen we aan wal voor een heerlijke lunch met sandwiches en limonade.

Na een halfuurtje weer op pad en nog mooie  rapids bevaren, forellen zien springen en zelfs een jonge zwarte beer gezien die aan de waterkant stond te eten. Wat een beleving is dat zeg. Moeder beer hoorden we wel maar zagen we helaas niet.

Rind 4 uur waren we bij het eindpunt aangekomen en werden we getrakteerd op een feisje/waterflesje en gingen we met een kleiner busje (waar nog steeds ongeveer 20 man in kon) weer naar de meetingplace afgezet.

Nog wat bier en chips gehaald bij Wartons Supermarkt en toen doorgereden naar RVpark& Campground SacWest in West Sacramento.

Nadat we daar de Campers haddwn neergezet en aangesloten hebben we even verderop Sushi gegeten en daarna nog wat rommeltjes en een ijsje gekocht bij de Seven-Eleven.

Terug op de Campground nog een biertje gedaan maar al snel ging iedereen pitten nadat wat opties voor de staanplaats voor de dag erop waren gevonden.

1. Rinyscheelings:
    20 september 2017
    Nou ik krijg mijn reactie niet geplaatst schijnbaar.Maar het ziet er super uit bij jullie hoor.Vandaag terug gekomen uit Italiė het was weer super gezellig. Groetjes uit Italiė Yuri.nog fun toegewenst de laatste dagen😍😎😀👍🍀