September 15, 2017

20 september 2017 - Dutch Flat, Verenigde Staten

Vandaag gaan Etienne, Hugo en Bas een lange hike maken in de Yosemite Upper Falls. De rest doet lekker rustig aan en rijdt alvast naar een RVpark nabij de afspreekplek voor het raften.
Klos, Thijs, Koert en Yuri zijn ontspannen vertrokken over de highway 120 richting Sacramento/Auburn. Rond 12.00 uur hebben we een heerlijke lunch met een enorme hamburger gegeten bij een typische diner. Dat was veel zeg. Wwl wat tijd verloren, maar ja. We hadden tijd zat.
Uk het dorpje GroveTown even postzegels gehaald.
Daarna een lekker stuk doorgereden. Helaas stuurde de TomTom o s een weg op met een enorme daling die niet voor RV's bestemd was. Omkeren waa echtern iet mogelijk en we moesten dus wel doorrijden. Wat een spannende rit was dat. Op het einde werden we ook nog aangehouden door een police officer. Hij kon gelukkig ons dilemma wel begrijpen en dat scheelde ons een boete.
Voorts nog een kleine 40 mijl de verkeerde kant op gestuurd en toen we eindelijk in Auburn kwamen hebben we bij de Wallmart boodschappen gedaan.
We hadden echter zoveel tijd verloren dat de Hike groep eerder was aangekomen bij het park dat vol bleek te zijn. Dus nog ca 20 mijl richting Auburn gereden. Zodat we uiteindelijk op RVpark Dutch Flat langs Highway 80 hebben overnacht. Helaas heb ik geen verdere input gekregen over de hike. Misschien volgt dat nog in een aparte blog.