September 10, 2017

12 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg op. Vandaag gaan we Etiënne ophalen in Vegas. Uiteindelijk toch weer iets later vertrokken en met een kleine detour door Zion National park richting Vegas gereden. Oh man, dat Zion N.P is mooi zeg. Weer grote bergmassief maar van weer een ander gesteente. Het lijkt dat alles in deze regio schuin omhoog staat doordat de aardlagen ooit over elkaar heen geschoven zijn. Na een mooie maar lange rit in Vegas aangekomen en op het moment dat we bij de carwash rental aankomen komt Eet aangescherpt in zijn gehuurde patserbak. Dus even doorgereden naar een parking en daar een paar rondjes mee gereden.
Oasis RV park uitgezocht en daar konden we zonder problemen terecht. Daar hebben we ons gewassen, opgedoekt en hebben we een Ubertaxi naar Wendy's genomen. Helaas was dat zo uitgestorven dat we naar de Inn-n-out Burger shop zijn gegaan waar we heerlijk hebben gegeten. Toen een Überhaupt naar "The Strip" waar we hebben gedronken, gekeken, gekletst en gegokt. Bas, Klos en Hugo zijn rond half 12 teruggegaan terwijl de rest nog heerlijk van "The Nightlife" genoot en om 2.00 pas op 1 oor lag.