September 12, 2017

13 september 2017 - June Lake, Verenigde Staten

Vanmorgen weer lekker op tijd (10.20) vertrokken richting Mammoth Lakes. Na een tijdelijk ontbijtje van watermeloen zijn we op weg gegaan om in Bakersfield even een bakkie te doen en door te rijden via Bishop Village richting onze eindbestemming van de dag. Onderweg nog even gestopt bij Fossil Falls om even te wandelen en foto's te maken van de gevolgen van een 3tal lavastromen in een tijd die onze voorvaderen nog niet konden herinneren. Een ruig landschap met zwarte rotsen in the middle of nowhere in de hitte van de middag. Daar hebben we ook een late lunch gedaan met een lekker broodje hotdog.
Daarna weer verder gereden door een steeds weer veranderend landschap. Even gestopt in Bishop om te winkelen...er was een leuke Hikers shop die weer een paar centen aan ons heeft verdiend. Daarna enorme bergmassa's met dreigende bewolking met zelfs hagel doorkliefd over de oneindige highway 395.
Al met al een aardig wat miles gereden tot we vlakbij de camping een prachtig meer tegenkwamen. Daar wat foto's gemaakt en Etienne, Thijs en Bas zijn daar, langs de weg afgedaald naar het meer om even heerlijk te skinny dippen. Rond 18.00 uur aangekomen in Juno Lake bij Mammoth lakes op RV campsite Golden Pines. Op dat moment kwam er nog een bescheiden regenbuitje die we in de camper, tijdens het koken en het klaarmaken van het visgerei hebben afgewacht. Nu zitten we, na een heerlijke Hamburger met sla maaltijd van Koert, Bas en Etienne lekker bij het kampvuur na te praten en plannen te smeden voor de dagindeling van morgen. Sommigen willen zwemmen en/of vissen en anderen willen weer Hiken en klimmen.enige planning is dus noodzakelijk. Morgen om 9 uur wegrijden. Dat wordt wekker zetten.