September 6 2017. 33 graden 22.25 uur.

7 september 2017 - Boulder City, Nevada, Verenigde Staten

Na een wat brakke nacht in hotel Tuscany & suites hebben we lekker ontbeten. Sommige zijn vanmorgen al even het zwembad gedoken. Ik deed dat na het ontbijt. Daarna meteen de kamer uit en aan de wandel naar de Tmobile store.
Daar een simkaarten gekocht voor de wifi. En dezelfde 2.5 km weer teruggelopen om meteen de taxi in te duiken naar Henderson om de RV op te halen.
Tjemig wat duurde dat lang zeg. Om 17.00 uur reden we pas weg.
Toen 10 minuten gereden en 2 uur boodschappen gedaan.
Klos en ik bleven bij de RV"S zodat de airco op de generator alles kon afkoelen. Naast ons stond er een jong Duits stelletje met kind in de gillende hitte verward om zich heen te kijken ze hadden hun agregaat oververhit laten raken door onzorgvuldig gebruik. Haha losers!
Ondertussen de WiFi geïnstalleerd.
Toen hebben we 1.5 uur gereden en we zitten nu in Boulder, aan Mead Lake.
Toen hebben Bas en Hugo een lekker burgertje gebakken die we tussen alle onweer hebben opgegeten.
Nu doen we nog een biertje en dan lekker tukken. Ondertussen zet klos een NOG ontspannender muziekje op.
5 minuten later is deze aktie nog niet uitgevoerd. ....afleiding is alom aanwezig blijkt.