September 8 2017

9 september 2017 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

Vanacht heerlijk geslapen. Rond 4.00 uur s' nachts werden we wel wakker omdat de stroom was uitgevallen en dus de airco ermee ophield. Bleek wat van de campground zelf te zijn. Vervolgens weer lekker door geslapen tot een uur of 8. Ontbijtje gedaan en even lekker in lake Mead gezwommen.
Vervolgens nog een uurtje gereden naar Hooverdam. Wat een enorme constructie is dat zeg. En een hoogteverschil, niet te kort.
Prachtig om te zien.
Na alles bekeken en gefotografeerd te hebben zijn we doorgereden richting de Grand Canyons.
Onderweg nog even getankt en een petje op de kop getikt. Route 66 een tijdje gevolgd en een paar hele mooie klassieke auto's en Hotrods gezien. Nog net voor zonsondergang een mooie plek gevonden om van het uitzicht te genieten. Wat een enorme gewaarwording is dat zeg. Als je dat ziet voel je je heel nietig.
Dat was wel een stuk lopen door het park waar we nogal wat brandschade zagen. Leuk waren ook de vleermuizen die over het pad vlogen precies op ooghoogte.
Inmiddels is het donker en zijn we op RVpark 2 beland. Die in het park zelf zat vol helaas. Nu gaan we fikkie stoken en een biertje doen. Morgen vroeg op om bij het ochtendgloren weer te gaan kijken. Dan is het het mooist.

1. Rinyscheelings:
    10 september 2017
    Mooie foto's hoor !even kijken of de reactie plaatsen nu door gaat