September 8 2017

11 september 2017 - Glendale, California, Verenigde Staten

Vandaag een gastverhaaltje van Koert. Vanochtend wekkertje gezet en om 7.00 opnieuw Grand Canyon National Park in gereden. Daar een mooie spot gevonden en de campers bijna naast de Canyon gezet. Daar ontbeten met een gebakken ei met spek van Yuri. Helaas was het nogal bewolkt met een beetje regen (Daardoor was het ook rustig, dat dan weer wel). Daarna rustig doorgereden en tussendoor een paar keer gestopt om op andere plaasen naar de Canyon te kijken. Soms hadden we geluk door een beetje zon, soms regenden we nat. Het blijft een adembenemend mooie plek!.
En omdat Koert al 2 dagen zijn blog niet af maakt ga ik dus maar weer verder.
Na de Grand Canyon zijn we doorgereden naar Antilope Canyons gegaan. Dat was nabij Page in een nogal woestijnachtig gebied. Hoewel het weer er nogal dreigend uit zag bleef het gelukkig droog. Met regen door die kloof te gaan lijkt me achteraf toch niet zo fijn.de kloof zelf was prachtig en ongelooflijk dat zoiets kan ontstaan. Onder in de kloof kun je naar boven kijken en dan zie je een ongeloofelijk door door wind en regen uitgehouwen schouwspel in zandsteen dat bij elke bocht er weer totaal anders uit ziet. Na 1.5 kilometer en een uur verder kwamen we er weer uit. Toen zijn we doorgereden naar Glendale en hebben daar overnacht op het Bryce-Zion RV park. Waar iedereen ook even de tijd heeft gehad om het thuisfront te bellen en was het na de Curry van Hugo een zeer gezellig samenzijn rond het kampvuur.

1. Rinyscheelings:
    12 september 2017
    Jullie zijn wel mensen die voor andere mensen zeer te benijden zijn hoor .Heb vanmorgen op Arthur gepast was weer heel gezellig .woensdag ochtend 4.30uur vertrekken wij naar Verona naar Jopiee en Franco .daar is geen WiFi .dus hebben we een week geen contact .Yuri en the boys heel veel plezier lekker eniete en dikke kus💋.